חברת החשמל משיקה: מערכת דיגיטלית לביצוע הזמנות חיבור
חברת החשמל פיתחה מערכת הזמנות דיגיטלית חדשה, נוחה, שימושית ואינטראקטיבית באמצעותה ניתן להזמין חיבור חדש לחשמל,
להגדיל את גודל החיבור המזין את הבית או העסק , לבצע הזמנה לבדיקת מתקן, להתכתב עם נציג, ולעקוב אחר מצב הטיפול, והכל בלחיצת כפתור.
עד כה, כדי לבצע שירות בנושא הזמנות נאלצו המזמינים ליצור קשר טלפוני עם חברת החשמל, או להגיע למשרדי החברה.
המערכת הדיגיטלית החדשה תחסוך כל זאת.
המערכת, שעלתה לאוויר כפיילוט ב 2019 עברה מספר שינויים ופיתוחים לאורך התקופה על מנת להתאימה ללקוחות החברה, ולאפשר ביצוע פעולות באופן עצמאי ללא המתנה לנציגי השירות ומתן מידע בזמן אמת לגבי היקף ההזמנות שלהם והתקדמות הטיפול בהן,
לבצע תשלומים ולנהל התכתבות עם נציג.
השירות מיועד בעיקר ללקוחות הבונים בית חדש או המעוניינים להגדיל את החיבור הקיים לחשמל בביתם או נדרשים לבצע בדיקת מתקן בעקבות שיפוץ,
שינויים במתקן החשמל ועוד.
בכנס שערכה חברת החשמל לאחרונה , לחברי ארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז הושקה המערכת במתכונתה המעודכנת והוצגה לשימוש.
עופר בלוך, מנכ"ל החברה: "מדובר על צעד משמעותי נוסף שאנו, בחברת החשמל, מבצעים בתחום השירות ללקוח מתוך הבנה והקשבה ללקוח.
מדובר במערכת ידידותית, נגישה ופשוטה להפעלה, בה הלקוח מקבל תמונה מלאה על מצב ההזמנות שלו , ללא המתנה.
בעידן בו לקוחות מצפים למענה מהיר, אנחנו דואגים לפתח עוד ועוד פלטפורמות דיגיטליות לטובת הלקוח".
אין תגובות