מצבי העמסה במצב שירות

6 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
yehoran
התמונה של yehoran
שלום,בבואי לתכנן רכיב אופקי

שלום,

בבואי לתכנן רכיב אופקי מבטון מזוין. במצב שירות, האם התקן

מחייב לחשב ריאקציות ושקיעות עם מצבי עמיסה (מקס'- Gk+Qk,

מינ' - Gk)?

הסיבה שאני שואל את השאלה, מכיוון שכאשר אני מכניס רכיבים

לBEAMD, הוא מחשב אותם לפי מצבי עמיסה, ואילו אנו בקורס

קונסטרוקציות לא למדנו שום דבר הקשור לעניין.

תודה רבה!

elir
התמונה של elir
התגובה המתבקשת היא פשוט RTFM.

התגובה המתבקשת היא פשוט RTFM...


אבל הסתקרנתי מהשאלה ואני זוכר שדי תחנו לי את המוח עם Fmin ו Fmax


וכל מיני שיטות חישוב של תקרות נמשכות מימיי הביניים ... אז קראתי בשביל להיזכר,


תקן 466 חלק 1 עמ' 22 סעיף 2.6.3.2


שילובי העומסים במצב גבולי של שירות יהיה לפי נוסחאות 2.6, 2.6 בסעיף....


 


עכשיו לתאוריה של העיניין, נגיד ש.. התקן לא מחייב אבל אתה יודע (כי לימדו אותך) שמשילוב עומסים ניתן לאבחן הטרחות מקסימליות ומינימאלית לסכימה סטטית ספציפית, וכנגזרת כוחות פנימיים וריאקציות והתקן כן מחייב להגביל שקיעה בשירות.

yehoran
התמונה של yehoran
כמובן שקראתי את התקן לפני

כמובן שקראתי את התקן לפני שבאתי לפורום, אין לי שום עניין

לבזבז את הזמן של אף אחד.

אך לצערי לא ממש הבנתי. כמובן שבמצב הרס חייבים לעבוד עם מצבי

עמיסה, אך האם במצב שירות גם חייבים או לא?

דרך אגב, לצערי לא הבנתי שום דבר ממש שכתבת..

elir
התמונה של elir
בתשובה קצרה, כן גם לשירות

בתשובה קצרה, כן גם לשירות חייבים לעשות שילובי עומסים.


 

Amit Dayan
התמונה של Amit Dayan
עבור העמסה מקסימלית בכל השדות

עבור העמסה מקסימלית בכל השדות ברכיב נמשך אתה עלול לחשב כפף קטן ממה שיהיה בפועל ובנוסף להעביר לרכיבים הסומכים (קורות/עמודים) עומסים קטנים מאלו שיופעלו בפועל.
זו החשיבות של מצבי עמיסה..

הוסף תגובה חדשה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.