אבל הסתקרנתי מהשאלה ואני זוכר שדי תחנו לי את המוח עם Fmin ו Fmax
וכל מיני שיטות חישוב של תקרות נמשכות מימיי הביניים ... אז קראתי בשביל להיזכר,
תקן 466 חלק 1 עמ' 22 סעיף 2.6.3.2
שילובי העומסים במצב גבולי של שירות יהיה לפי נוסחאות 2.6, 2.6 בסעיף....
עכשיו לתאוריה של העיניין, נגיד ש.. התקן לא מחייב אבל אתה יודע (כי לימדו אותך) שמשילוב עומסים ניתן לאבחן הטרחות מקסימליות ומינימאלית לסכימה סטטית ספציפית, וכנגזרת כוחות פנימיים וריאקציות והתקן כן מחייב להגביל שקיעה בשירות.
עבור העמסה מקסימלית בכל השדות ברכיב נמשך אתה עלול לחשב כפף קטן ממה שיהיה בפועל ובנוסף להעביר לרכיבים הסומכים (קורות/עמודים) עומסים קטנים מאלו שיופעלו בפועל. זו החשיבות של מצבי עמיסה..
הוסף תגובה חדשה
רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !
על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).
שלום,
בבואי לתכנן רכיב אופקי מבטון מזוין. במצב שירות, האם התקן
מחייב לחשב ריאקציות ושקיעות עם מצבי עמיסה (מקס'- Gk+Qk,
מינ' - Gk)?
הסיבה שאני שואל את השאלה, מכיוון שכאשר אני מכניס רכיבים
לBEAMD, הוא מחשב אותם לפי מצבי עמיסה, ואילו אנו בקורס
קונסטרוקציות לא למדנו שום דבר הקשור לעניין.
תודה רבה!
התגובה המתבקשת היא פשוט RTFM...
אבל הסתקרנתי מהשאלה ואני זוכר שדי תחנו לי את המוח עם Fmin ו Fmax
וכל מיני שיטות חישוב של תקרות נמשכות מימיי הביניים ... אז קראתי בשביל להיזכר,
תקן 466 חלק 1 עמ' 22 סעיף 2.6.3.2
שילובי העומסים במצב גבולי של שירות יהיה לפי נוסחאות 2.6, 2.6 בסעיף....
עכשיו לתאוריה של העיניין, נגיד ש.. התקן לא מחייב אבל אתה יודע (כי לימדו אותך) שמשילוב עומסים ניתן לאבחן הטרחות מקסימליות ומינימאלית לסכימה סטטית ספציפית, וכנגזרת כוחות פנימיים וריאקציות והתקן כן מחייב להגביל שקיעה בשירות.
כמובן שקראתי את התקן לפני שבאתי לפורום, אין לי שום עניין
לבזבז את הזמן של אף אחד.
אך לצערי לא ממש הבנתי. כמובן שבמצב הרס חייבים לעבוד עם מצבי
עמיסה, אך האם במצב שירות גם חייבים או לא?
דרך אגב, לצערי לא הבנתי שום דבר ממש שכתבת..
בתשובה קצרה, כן גם לשירות חייבים לעשות שילובי עומסים.
עבור העמסה מקסימלית בכל השדות ברכיב נמשך אתה עלול לחשב כפף קטן ממה שיהיה בפועל ובנוסף להעביר לרכיבים הסומכים (קורות/עמודים) עומסים קטנים מאלו שיופעלו בפועל.
זו החשיבות של מצבי עמיסה..
הוסף תגובה חדשה