אסון התאומים – פרשנות הנדסית חלק א` (מהנדס כמיל מארון)
התמוטטות מגדלי התאומים (WTC) ב-11 ספטמבר 2001 עוררה הרבה שאלות וספקות לגבי איתנות המבנה הקונסטרוקטיבי של מגדלי התאומים, וגורדי שחקים בכלל. במאמר זה נעסוק בשאלות המהותיות בקרב המהנדסים והחוקרים ברחבי העולם, ובסופו של עניין נדון במסקנות לגבי התכנון של שני המגדלים מהגבוהים בעולם דאז.
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .
הוסף תגובה חדשה
רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !
על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).
אסון התאומים – פרשנות הנדסית חלק א` (מהנדס כמיל מארון)
התמוטטות מגדלי התאומים (WTC) ב-11 ספטמבר 2001 עוררה הרבה שאלות וספקות לגבי איתנות המבנה הקונסטרוקטיבי של מגדלי התאומים, וגורדי שחקים בכלל. במאמר זה נעסוק בשאלות המהותיות בקרב המהנדסים והחוקרים ברחבי העולם, ובסופו של עניין נדון במסקנות לגבי התכנון של שני המגדלים מהגבוהים בעולם דאז.
המשך
כמיל - תבורך יופי של סקירה !
ממתינים לחלק הבא
תודה רבה לירן
בקרוב שיהיה לי קצת זמן לדחוף אנליזה מתאימה.
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .
מאמר מצויין .
להוסיף לזה ידע מתחום הכימיה .
אלומיניום של המטוס בשילוב דלק סילוני של המטוס מאפשר תנאים בכימיה של חום גבוה מאוד , להוסיף לזה ריאקציה בין אלומיניום לוהט למים שגורם לפירוק המים למימן וחמצן יוצר מצב בעייתי מבחינת שיטת כיבוי האש , להוסיף לזה ריתוך קורות באמצעות תרמיט שהיה נפוץ בשנות ה 70 כשניבנו המיגדלים .
באיזורים שבהם היו ריתוכים בתרמיט תיתכן ראקציה נוספת בעתיד מה שנראה בוידאו כפלדה מומסת נוזלת , מזכיר ריתוך .
הוסף תגובה חדשה