ראיון עם עינת פלדמן - מהנדסת אזרחית (התמחות בתחבורה - רכבת ישראל)
ספרי על עצמך
שמי עינת פלדמן, אני בת 29, גדלתי בקרית חיים ואני בוגרת תואר ראשון ושני בהנדסת תחבורה מטעם הטכניון. כרגע אני עובדת ברכבת ישראל - תחנת חיפה מרכז ומתגוררת בחיפה. אני אוהבת מאוד את העבודה שלי ואת התחום עיסוק שבחרתי בו - תחום הרכבות. בארץ התחום יחסית חדש ולכן יש הרבה מקום ללמידה, לפיתוח וליוזמה.
1. בפרויקט תשתיות ממוצע, מה הוא אחוז מעלות הפרויקט כולו המושקע בבטיחות (עגלות חץ, מיניגרד, מתכנן הסדרי תנועה וכו...) בדרך כלל בתקצוב פרויקט תחבורתי מקצים בין 10%-15% מעלות הפרויקט לתחום של הסדרי תנועה.
היי עינת מה העניינים
תמיד טוב לפגוש חבר וותיק (גם ברשת)
מספר שאלות בתחום הבטיחות ברשותך
1. בפרויקט תשתיות ממוצע, מה הוא אחוז מעלות הפרויקט כולו
המושקע בבטיחות (עגלות חץ, מיניגרד, מתכנן הסדרי תנועה
וכו...)
2. נפגעים בעבודה, איפה יש יותר פגיעות בתחום התשתיות או
בתחום הבניה ?
3. לדעתי המודעות לבטיחות בעבודה עלתה בצורה משמעותית ב 5
שנים האחרונות ,האם כמות הנפגעים ירדה?
4. מה הם העונשים בחוק למנהלי פרוקטים \ מנהלי עבודה במקרה
של ליקויי בטיחות חמורים או במקרה של תאונה
5. שמעתי שיש קרטל* בתחום הבטיחות בכבישים בישראל , חברות
כגון "תנועה פתוחה" וכדומה שולטות בשוק ומעבירות עבודות
מאחד לשני לפי אזורים, האם חוסר התחרות בשוק משפיע על רמת
הבטיחות ואיכות האביזרים בכבישי ישראל.
*קרטל = תאום לצורך רווח של מספר חברות מתחרות בתחום דומה
מעביר לה
היי ארז,
וואי איזה כיף שיש את הפורום!!!
מה איתך ? איפה אתה עובד?
לגבי השאלות שלך אוכל להתייחס רק לשאלה הבאה:
1. בפרויקט תשתיות ממוצע, מה הוא אחוז מעלות הפרויקט כולו
המושקע בבטיחות (עגלות חץ, מיניגרד, מתכנן הסדרי תנועה
וכו...)
בדרך כלל בתקצוב פרויקט תחבורתי מקצים בין 10%-15% מעלות הפרויקט לתחום של הסדרי תנועה.
אשמח לשמוע ממך עוד.
עינת
תודה על התשובה
הוסף תגובה חדשה