אולי אפשר לקבל יותר הסברים בנושא הטעינה והפריקה של הקרונות?
תודה מדאש
adel
בדרך כלל, קרונות לפיזור חצץ מועמסים במעיין מתחם העמסה שקיים בלוד, ומשם הם נגררים ע"י קטר כרכבת עבודה עד לקטע בו נדרש לפזר חצץ (קטע מסילה חדש שהונח). במקרה הנ"ל- המסילה כרגע לא מחוברת לרשת המסילות הארצית, ולכן הושכרו כ 3 קרונות וטרקטור מסילתי (יסיב כביש-מסילה) מחברה חיצונית,והוצבו על המסילה החדשה, ומשמשים לפיזור חצץ ראשוני ומוטענים במקום (מעט דרומית לתחנת רשל"צ מערב). החצץ מגיע לאתר על גבי משאית, נפרק לקרקע, ומועמס לקרונות ע"י שופל. הקרונות בנוים כך, שלאורך תחתית הקרון ישנו פתח שפתיחתו וסגירתו נשלטת ע"י גלגלות שממוקמת על בקצה הקרון. בהמשך התהליך-כנראה יציבו על הפסים מכונה שנקראת מווסת רבד שתעסוק בפיזור וויסות הרבד (חצץ) לאורך המסילה החדשה. בהמשך התהליך תגיע מבטשה שתפקידה להדק את החצץ בין האדנים וליישר את המסילה כנדרש.
בתמונה הקודמת ניתן לראות את האזור בו מתבצעת התענת חצץ לקרונות פיזור החצץ- כחלק מתהליך הנחת המסילות בקו.
תמונה הבאה- מבט דרומה מגשר רבין לכיון מחלף חולות.. כאן רואים את פיזור החצץ הראשוני שבוצע, ואת מערומי האדנים עבור המסילה השניה שתונח בעתיד
הכנה לשלוחה לתוך ראשון לציון מערב..
בתמונה - זוג רקונות לפיזור חצץ עומדים בסמוך לרציף 2 בתחנת ראשון לציון מערב..
מגניב !
תודה על התמונות לא ידעתי שאת החצץ מפזרים מהקרונות, נחמד.
ממתין לעדכון הבא.
הטרקטור המסילתי (יסיב כביש-מסילה)
ואחד מקרונות החצץ עברו צפונה - אל מעבר לתחנת קוממיות שלאורכה כרגע אין מסילה, וממשיכים לפזר חצץ צפונה עד לגשר דב הוז..
בתמונה-מערום אדני רכבת ממתין להמשך הנחת המסילה בקו- סמוך לגשר דב הוז..
נושא מעניין..
אולי אפשר לקבל יותר הסברים בנושא הטעינה והפריקה של הקרונות?
תודה מדאש
adel
ונעבור לתחנת "שער חולון" שעתידה להראות כך:
בתמונה- שטח עליו יקום מגרש החנייה..
בתמונה- עמודים שעליהם נתמכת המסעה עבור המסילות
בתמונה- מיקום תבניות היציקה מהווה למעשה את הדפנות הפנימיות של הרציפים (בינהן יעברו המסילות). פני הרציפים יהיו בערך בגובה של החלק העליון של התבניות..
ניתן לראות את יצקת ה פיר למעלית..(כל זה יוסתר ע"י הרציף שיבוא מלמעלה..)
מגניב תודה רבה על התמונות. אתה עובד או עובר שם בפרוייקט?
הוסף תגובה חדשה