עבודה בנושא תחזוקת כבישים

26 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
audi4
התמונה של audi4
היכן ניתן למצוא חומר על

היכן ניתן למצוא חומר על תחזוקת כבישים


תיקוני כבישים סדקים וכל הנושא של טיפול בכבישים אני צריך להגיש עבודה ולא מצאתי חומר רלוונטי

 
עמי P
התמונה של אנונימי
עבודה בנושא כבישים

היי עוז,

עברו כמה שנים אך אשמח לקבל את העבודה בנושא תחזוקת כבישים.

PAZ.AMICHAI@ֲGMAIL.COM

א ב לא יהושע
התמונה של אנונימי
עבודה

היי דני אשמח לקבל את העבודה על הכבישים
Tur6070@gmail.com

א ב לא יהושע
התמונה של אנונימי
עבודה

היי דני אשמח לקבל את העבודה על הכבישים
Tur6070@gmail.com

חיים
התמונה של חיים
שלום אודי, 

שלום אודי, 

תחזוקת כבישים מתחלקת לתחזוקה מונעת (כלומר פעולות שעושים כדי למנוע הריסה במצב בו הכביש עוד תקין) ותחזוקה מתקנת (כלומר תיקוני סדקים, בורות ואפילו החלפת כל האספלט). 

הדרך המובילה לביצוע תחזוקה מונעת היא באמצעות מריחת חומר מגן בעובי של כ1ממ על גבי הכביש. חומרים מגינים כאלה הם בדר"כ אמולסיות מבוססות מים המכילות ביטומן (בדר"כ מסוג PG68), מים ואמולסיפייר (חומר העוזר ל2 האחרים להתערבב). בארץ חברות רבות מייצרות אמולסיות לכבישים, לדוגמא פזקר. דוגמא לחומר מגן שלא מבוסס מים הוא טי-אל 2000 של חברת חליק, שלא רק מגן על הכביש מפני חדרית מים, קרני שמש ומזיקים אחרים, טי-אל גם מוכח כמרענן האלסטיות של הביטומן בכביש שעליו יישמו אותו.
בעוד אמולסיות נחשבות זולות ופחות איכותיות, חומרים לדוגמת טי-אל 2000 נחשבים מעט יקרים יותר (פרימיום), אך שניהם כמובן זולים משמעותית מיישום אספלט חדש. תהליך המיגון הזה נקרא באנגלית seal coat. שני האפליקציות שתיארתי מיושמות ללא חימום. 

בקשר תיקוני אספלט, כאן יש כבר מגוון רחב של חומרים. החל מאספלט קר לתיקון בורות עד משאיות עם אינפרא אדום ולחץ (ראה ג'ט פאטצ'ר). השיטות המקובלות ל"תיקוני חירום" הם באמצעות אספלט קר. התיקון הזה "ידוע לשמצה" מכיוון שלרוב הוא מחזיק רק מספר חודשים (עד החורף) לפני שהבור נפער שוב. משתמשים בו כדי לשמור את הכביש סביר עד שרשות המחזקת תעשה תיקונים רציניים יותר באספלט חם (לא מביאים משאית אספלט לתיקון בור אחד). חומר הביניים בקטגוריה הוא אספלט מקורצף קר לתיקון בורות של חברת חליק המבוסס על אבני כביש ישנות שמוחזרו לתכונות כביש אספלט חדש. מכיוון שמדובר באותו אספלט המצוי בכביש שאותו מתקנים, הבור הסתום ישאר סתום שנים רבות (כמו תיקון באספלט חם) כאשר העבודה יכולה להתבצע בקור או בחורף (כמו אספלט קר). 
עם החור הזה ניתן גם לבנות כבישים חדשים ממש ולמחזר את אבני האספלט הישנות שאחרת מוגדרות כפסולת. הטכנולוגיה הזאת נמצאת כרגע בבדיקה של המדען הראשי למענק פרס קידום טכנולוגיות מיחזור והגנת הסביבה. 

ההפרדה בין אפליקציות חמות לקרות נמצאת גם בתיקוני סדקים, כאשר כמו כתבתי חומר חם מסובך ליישום וחומרים קרים איכותיים לא קל למצוא.

אשמח לתת עוד מידע ותוכל גם לקרוא באתר חליק בע"מ (אנגלית) 
audi4
התמונה של audi4
תודה רבה אני כבר עשיתי את

תודה רבה אני כבר עשיתי את העבודה שהייתי צריך

קיבלתי ציון גבוה 100 בעבודה אני יכול לשלוח לכל מי שרוצה ומעוניין בעבודה

בסופו של דבר הייתי חייב להתחבר למהנדס בתחום הכבישים

 
שלמה
התמונה של אנונימי
עבודה בנושא תחזוקת כבישים

היי אודי, אודה לך באם תעביר לי את העבודה - תודה רבה
pmo.expertises@gmail.com

איזי
התמונה של אנונימי
עבודה בנושא תחזוקת כבישים

אתה יכול לשלוח לי בבקשה

איזי
התמונה של אנונימי
עבודה בנושא תחזוקת כבישים

אתה יכול לשלוח לי בבקשה
8izi8@walla.com

דני
התמונה של אנונימי
היי עוז אשמח לקבל את העבודה danco495@gmail.com
erezh
התמונה של erezh
היי אודי העבר לי את העבודה

היי אודי העבר לי את העבודה בבקשה
drhorev@gmail.com
תודה

adavino
התמונה של adavino
היי אודי תשלח לי בבקשה

היי אודי תשלח לי בבקשה

תודה 
audi4
התמונה של audi4
שלחתי תהנה

שלחתי תהנה

דני
התמונה של אנונימי
היי אודי אשמח לקבל את העבודה danco495@gmail.com
ilan
התמונה של אנונימי
היי אודי אשמח גם לקבל את העבודה

ilans@tauex.tau.ac.il
בתודה מראש
אילן

haimsityon
התמונה של haimsityon
אשמח אם תוכל להעביר לי את

אשמח אם תוכל להעביר לי את העבודה
haimsit@gmail.com

דני
התמונה של אנונימי
נחשי תיקון שחורים מבריקים

היי אודי,

האם התייחסת בעבודתך למה שמופיע לאחרונה המון בכבישי הארץ, תיקונים בצורת נחשים שחורים, ברוחב של כמה ס"מ, מבריקים, אשר רכיבה עם דו גלגלי עליהם מסוכנת? במיוחד באווירה רטובה וסיבובים מסוכנים.האם יש בעבודה התייחסות לגורם החיכוך הנדרש על פי חוק בתיקונים.
אם כן אשמח לקבל את העבודה ל levsade1@gmail.com , תודה מראש.

דני
התמונה של אנונימי
נחשי תיקון שחורים מבריקים

היי אודי,

האם התייחסת בעבודתך למה שמופיע לאחרונה המון בכבישי הארץ, תיקונים בצורת נחשים שחורים, ברוחב של כמה ס"מ, מבריקים, אשר רכיבה עם דו גלגלי עליהם מסוכנת? במיוחד באווירה רטובה וסיבובים מסוכנים.האם יש בעבודה התייחסות לגורם החיכוך הנדרש על פי חוק בתיקונים.
אם כן אשמח לקבל את העבודה ל levsade1@gmail.com , תודה מראש.

דני
התמונה של אנונימי
נחשי תיקון שחורים מבריקים

היי אודי,

האם התייחסת בעבודתך למה שמופיע לאחרונה המון בכבישי הארץ, תיקונים בצורת נחשים שחורים, ברוחב של כמה ס"מ, מבריקים, אשר רכיבה עם דו גלגלי עליהם מסוכנת? במיוחד באווירה רטובה וסיבובים מסוכנים.האם יש בעבודה התייחסות לגורם החיכוך הנדרש על פי חוק בתיקונים.
אם כן אשמח לקבל את העבודה ל levsade1@gmail.com , תודה מראש.

ליהי
התמונה של אנונימי
אשמח לקבל את העבודה

היי אודי, אשמח אם תוכל להעביר לי את העבודה.
lihimarkov@ensamble.co.il

דאןמקroni
התמונה של אנונימי
מעוניין לרכוש את העבודה לקריאה

govatasia@gmail.com
מעוניין לרכוש את העבודה לקיראה

ido.rsdr
התמונה של ido.rsdr
עבודה בנושא כבישים

היי אודי, 
אשמח לעבודה שהגשת. ido.rsdr@gmail.com
תודה רבה !!

אנונימי
התמונה של אנונימי
מפרט כללי

השרשור הזה הוקפץ לראש הרשימה...
מי שמחפש חומר בנושא תחזוקת כבישים יוכל להיעזר גם במפרט הכללי של נתיבי ישראל:
https://www.iroads.co.il/gb-catalog

תחזוקת מיסעות מופיעה בפרק 51.21 .

יוני
התמונה של אנונימי
עבודה

היי אודי
תוכל לשלוח לי את העבודה ל Y7139911@gmail.com
תודה!

יוני
התמונה של אנונימי
עבודה

היי אודי
תוכל לשלוח לי את העבודה ל Y7139911@gmail.com
תודה!

הוסף תגובה חדשה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.