יורדים לשטח - סקירת פרויקט המסילה המזרחית, קטע B
צוות CivilEng יורד לשטח ומתעד עבורכם את הפרויקטים הכי מעניינים בתחום הבינוי והתשתיות!פרויקט המסילה המזרחית מתחלק בביצועו בין "נתיבי ישראל" לבין "רכבת ישראל".
"נתיבי ישראל" (להלן נת"י) מנהלת את הקטע שבין צומת רמז המסילתי שסמוך לחדרה, לבין צומת חמד שסמוך לצידו הדרומי של כביש 531.
מרבית תוואי הפרויקט נמצא במקביל ומצידו המערבי של כביש 6. אורכו של קטע הביצוע שבאחריות נת"י מסתכם ב-40 ק"מ, שלמעט קטע קצר בצומת רמז, הינם תוואי חדש וללא מסילה פעילה.
בסקירה זו נעקוב אחר התקדמות ביצועו של קטע B שבאחריות נת"י. קטע זה משתרע ממחלף ניצני עוז שבקצהו הצפוני ועד צומת חמד שהוזכר קודם לכן. אורכו של הקטע מסתכם ב-20 ק"מ והוא מנוהל ע"י חברת הניהול "א. אפשטיין ובניו".
בסיור סקרנו את מרכיבי הביצוע שלאורך כל הקטע. לפני שנחזור להיזכר במרכיבים אלה, נשגר דברי תודה למנהל הפרויקט חן טירולר אשר הוביל את הסיור המרתק ולמפקח המוכשר אלחנן יעקובסון. לשניהם מגיעה תודה גדולה במיוחד על הסיוע בהכנת הסקירה.
הסברים מצורפים לתמונות ↓
* מומלץ לצפות במחשב שולחני
קרדיטים:
- מזמין: "נתיבי ישראל", גרגורי שיינאייזן
- ניהול ופיקוח: "א. אפשטיין". מנהל הפרויקט; חן טירולר. מפקחים: דודי קורלנד, אלחנן יעקובסון, רותם גרם ועידו באום. מנהל פרויקט תחנות: רן מנובה; מפקחים; רועי לוי ואלחנן סער
- מנהל תכנון: אודי שריג
- מתכנן קונסטרוקציה: "אמי מתום מהנדסים ויועצים", "נ.ת.ב"
- קבלן ראשי: "דניה". מנהל הפרויקט: נדב טבול. מנהל קטעים; נתנאל רבוח, נועם הררי
- מתכנן תחבורה ותנועה מטעם המדינה: "יינון תכנון ייעוץ ומחקר", אלכס לרנר, אמיליה וקסלר
- מתכנן תחבורה ותנועה מטעם הקבלן: "ד.א.ל גרונר מהנדסים", יבגני ברונפמן, אמיר זמירו
- תכן מבנה: עופר קיף
אהבתם?! היכנסו לסקירות נוספות >>
גולשים בנייד ? יש "לגרור" את התמונה ימינה, על מנת לעבור לתמונה הבאה ►
אין תגובות