בבניין בו אני גר בת"א מתבצע כרגע שיפוץ במסגרת תמ"א 38.
לאורך כל העבודה עד כה, היו הרבה התנגשויות עם הקבלן בנוגע לכל מה שקשור לחיים תקינים של הדיירים שנשארו בבניין.
הנ"ל כולל חריגה משעות עבודה מותרות, ניתוק כל תשתיות התקשורת (בזק הוט יס וכו') ללא מתן פתרון לנושא ועוד.
נעשו אינספור נסיונות לדבר איתו בנימות וטונים מגוונים ללא הצלחה כמו גם להתלונן בעירייה על נושאים אלו.
כל מה שביכולתנו לעשות כנגד בעייה זו מסתכם בתלונות או תביעות וצעדים נוספים שכמעט ולא נוגעים למהלך העבודה השוטף ובכל מקרה יסגרו זמן רב אחרי שכבר לא אגור בדירה זו.
שאלתי אליכם היא איך ניתן לשכנעו לשנות גישה. נניח באמצעות רמיזות לדיווח על דברים ש"ידברו אל ליבו" כמו דיווח על חריגות בטיחות
או נושאים דומים שעלולים לשבש לו את המשך העבודה במידה וידווחו - תביעות לא כל כך רלוונטיות כי מדובר בסכומים מגוכחים.
שלום רב לכולם,
אם אתה בעל דירה בבניין , תפנה לועד הפעולה של הבניין ותפנו לעורך הדין שייצג אותכם בחוזה ותשמעו מה יש לו לומר.
לדעתי אם אתם קבוצה תפנה לראש תראה לו את הליקויים ותוכלו ללחוץ מהצד הפיננסי
אתה יכול לפנות לבית דין לתביעות קטנות, אבל מדובר בסכומים אבסורדיים שלא שווים את ההתעסקות בכלל
הוסף תגובה חדשה