מריו ליטוין - ייעוץ הנדסי ואדריכלי למשטחי רצפה ולציפויים פולימרים.
חניונים תת קרקעיים נבנים בישראל בשל מצוקת השטחים. אדריכל מריו ליטוין מסביר כיצד בשלבי הגמר, יש לבצע ציפוי אפוקסי בצורה נכונה ומקצועית וכיצד ניתן להמנע מהכשלים הנפוצים.
עבור אנשי מקצוע בתעשיות הריצוף והבנייה, בעיות הקשורות ללחות הנן איום תמידי המרחף מעל לציפויי רצפה פולימריים.
מזה אלפי שנים ידוע שהבטון הוא קשיח ועמיד. שמו הלטיני של הבטון, קונקרטום (concretum), הפך במהלך ההיסטוריה לשם נרדף לחוזק ועמידות. עקבות קדומים של החומר מעידים כי נעשה בו שימוש כבר לפני כ- 7000 שנה, ואחדים מן המבנים המפורסמים ביותר שנבנו באימפריה...
מעבר אדי מים הוא הגורם העיקרי לכשל בהדבקה ברצפות תעשייתיות וברצפות חנייה מצופות אפוקסי. ציפוי בטון או כל רצפה אחרת בחומר אטום שאינו נושם, דורש מחשבה תחילה...