תחום: מסילת רכבת

ישראל מנסה לסגור בשנים האחרונות פער של כמה דורות בתשתית התחבורה להסעת המונים במדינה, אבל האם היא מכשירה את כוח האדם שיתפעל את המפלצת אחרי שכל הרכבות יהיו מוכנות להזנקה?

מנכ"ל הרכבת: "זוהי זריקת אנרגיה חיונית לפרויקט שרשם הישגים בחודשים האחרונים".

אורך תוואי המסילה בפרויקט, הצפויה להיות חשמלית, הוא כ-30 ק"מ ויכלול גשרים ומנהרות לצד שדרוג והארכת רציפים.

עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל: הרכבת בנתיבות צפויה להביא לעלייה של 8% במחירי הנדל"ן בעיר, שהיא שוות ערך לעליה של 30% במרכז

170 מיליון שקל הושקעו בהקמת הפרדה מפלסית שתאפשר נסיעת כלי רכב בגשר מעל מסילת רכבת העמק. היום בלילה יבוטל הרמזור והנסיעה תהיה חופשית לכל הכיוונים.

בפיצוץ שבוצע לקראת הצהריים, נפתח התוואי שארכו 4.6 ק"מ, בין הצד המזרחי לצד המערבי של הר גילון. בעוד שלוש שנים, ישמש המסלול את קו הרכבת שבין כרמיאל לחיפה ולמרכז הארץ.

רגע מרגש צויין הבוקר בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל, הנסלל ע"י חברת נתיבי ישראל: בפיצוץ מבוקר שבוצע במנהרות הכרם בעומק של כ-200 מטרים מתחת ליישוב גילון, נפרצה המנהרה הראשונה בפרויקט. הפועלים בשני ראשי הכרייה של שותפות החברות דניה סיבוס וחברת התשתיות הסינית CCECC, נפגשו במנהרות, התחבקו והניפו את דגלי ישראל וסין.

לתושבי הערים גדולות בעולם יש דעות מוצקות על מערכת התחבורה הציבורית בעירם, שמהווה, לרוב, חלק משמעותי מחייהם. הרכבת התחתית עשויה להיתפס בעיניהם כנקייה ויעילה או מלוכלכת ומאיימת והאוטובוסים כאמינים או איטיים ובלתי צפויים...

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר