בינה בבנייה: AI בענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות - Sold Out

Sold Out

האם יש סיכוי שנבצע חפירה של יסודות עם את חפירה? האם יש סיכוי שתציגו הדמיה של דירה עם איור שנכתב עם רפידוגרף? עולם המחשוב עובר טלטלה משמעותית עם כניסה של יכולות AI, המקצרות בצורה קיצונית את זמני העבודה ומייעלות אותה, גם בענף מורכב כמו ענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות.

 

ענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות נחשב מאז ומתמיד לענף מסורתי ושמרני, המתמודד באופן עקבי עם אתגרים רבים, ניהול תקציבים מורכבים, חריגות בלוחות זמנים ופרקטיקות תכנון וביצוע שאינן עדכניות מספיק. הבינה המלאכותית, כתחום חדש ומהפכני, מציעה פתרונות טכנולוגיים שעשויים לשפר דרמטית את הביצועים של ארגונים בתחום.

כבר היום הבינה המלאכותית משפיעה באופן משמעותי על הענף, אולם השימוש בה עדיין דל באופן יחסי לתעשיות אחרות ולפוטנציאל הגלום, שכן שימוש בטכנולוגיה חדשה זו עשוי לסייע באופן משמעותי לשיפור תהליכי התכנון, הביצוע והניהול של פרויקטים.

השימוש בבינה מלאכותית בכלל התחומים והמקצועות בענף יכול לסייע, בין היתר, בניתוח עומסי המידע הקיימים, בניתוח נתונים לצורך גיבוש תחזיות מתקדמות ובניהול הסיכונים, כמו גם בקבלת החלטות מבוססות נתונים ובשיפור התכנון קדימה.

בקורס ייחודי ובלעדי זה נכיר כלי AI בהם ניתן לעשות שימוש יומיומי - גם לצרכים אישיים וגם לצרכים ארגוניים, כמו גם כלי AI מורכבים שמטרתם לשפר ולייעל את התהליכים הארגוניים ולהעניק לארגון יתרון תחרותי משמעותי בענף המורכב שלנו.

אז קדימה, אל תישארו אחרונים עם את החפירה והרפידוגרף, הצטרפו למהפכה!

גילוי נאות - גם מילים אלו, שאתם קוראים ברגע זה, נכתבו ברובם על ידי בינה מלאכותית.

 

על המחבר
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר